مصاحبه آرشیو خبر ها
با تورینو دشمنی نداریم ، رویای اول شدن در گروه را داریم

با تورینو دشمنی نداریم ، رویای اول شدن در گروه را داریم

جورجو کیلینی مدافع قدرتمند یوونتوس که حالا در غیاب بازیکنان خط دفاعی یووه وظیفه به مراتب سنگین تری دارد ، در مورد دیدار با اتلتیکو در لیگ قهرمانان و دربی دلاموله گفـت :

دیدار نهایی با اتلتیکو مادرید و جدال برای اول شدن در گروه ..

" ما در بازی آخر مقابل اتلتیکو مادرید همه کار خواهیم کرد تا برنده شویم . ما در دو بازی قبلی دو پیروزی مهم را کسب کردیم اما پیروز شدن هرگز آسان نیست. ما امتیازات خوبی داریم و در بازی با اتلتیکو تلاش خواهیم کرد و دوباره رویای اول شدن در گروه را خواهیم داشت . این هدفی دست یافتنی است اما باید بدانید که هنوز چیزی بدست نیامده "

" در ابتدا باید گفت که این بازی آسان نخواهد بود . ما می خواهیم در رتبه ای که حس می کنیم برای ما است و لیاقتش را داریم قرار داشته باشیم و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم. پس از آن رقابت و دنیایی جدید را تجربه می کنیم و با تیم هایی از سایر لیگ ها به صورت جدی و مستقیم رقابت می کنیم "

دربی ؟

" به نظر من در زمین قطعا یک بازی مردانه و درگیرانه خواهد بود. مانند همه بازی ها و دربی هایی که بین دو تیم از یک شهر برگزار می شود . به نظرم اعتماد به نفس ، احترام و همکاری زیادی بین بازیکنان ما وجود دارد و البته ما به تیم های دیگر نیز احترام می گذاریم. اعتقاد دارم که ما (یووه و تورینو) دو تیم ِ تشکیل شده از بازیکنان و انسان های خوب هستیم "

" پس ما تنها دو بار در سال و در زمین مسابقه با هم دشمن و رقیب هستیم. و برای بقیه فصل اتفاق می افتد که بازی های همدیگر را هم پیگیری و نگاه می کنیم "

" من فکر می کنم که هنوز هم احترام متقابل ، و نـه نفرت که اغلب در دربی ها وجود دارد ، بین ما است . مشخص است که ما امیدار به پیروز شدن هستیم به هر حال این بازی منظره و سمبلی از فوتبال ما است "

رقابت با همبازی سابق ، فابیو کوالیارلا ؟

" امیدواریم که یکشنبه روز او نباشد (با خنده) . زیرا اگر روز او باشد همانطور که در سال های گذشته دیدیم ، واقعا برای یوونتوس خطرناک خواهد بود. امیدواریم که یک شنبه کمی اشتباه داشته باشد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: